۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶
حمایت از طرحهای هنرمندان

فراخوان طرح فرهنگی هنری

اعلام چگونگی ارسال تقاضا برای انجام پروژه های فرهنگی و هنری به کمیسیون ملی فرهنگ و هنر فیلیپین

منبع خبر: خبرگزاری اخبار خوب دهم ژوئن 2022 میلادی

حمایت از طرحهای هنرمندان https://www.goodnewspilipinas.com/how-to-apply-for-philippine-culture-and-arts-project-grants-from-ncca

آیا شما یک هنرمند فیلیپینی هستید؟ در اینجا نحوه درخواست برنامه کمک هزینه های رقابتی کمیسیون ملی فرهنگ و هنر (NCCA) برای هنرمندان و گروه های فرهنگی ارائه شده است که به طور قابل توجهی به میراث فرهنگی فیلیپین به عنوان ابزاری برای گسترش دستاوردهای هنری کمک می کنند.

صندوق ملی مختص فرهنگ و هنر (NEFCA) که توسط کمیسیون ملی فرهنگ و هنر فیلیپین اداره می شود، برای توسعه، حفاظت، حفظ و انتشار فرهنگ و هنر فیلیپین کمک های مالی اعطا می کند. برنامه کمک‌های مالی کمیسیون فرهنگ ماهیت رقابتی دارند زیرا تأیید طرح‌های پیشنهادی از طریق یک فرآیند ارزیابی دقیق و محرمانه بر اساس شایستگی‌هایی مانند کیفیت و ارتباط با اولویت‌های کمیسیون انجام می‌شود.  به پیشنهاداتی که فراتر از مهلت اعلام شده یعنی 31  اوت 2022 میلادی ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد. برخی از قوانین برای برنامه کمک هزینه NCCA  به قرار زیرند:

  •         هر پیشنهاد دهنده فقط می تواند یک طرح پیشنهادی ارائه کند.
  •     طرحهای پیشنهادی باید توسط کمیسیون به عنوان پیش نیاز پذیرش مورد تایید قرار گرفته باشند. بر اساس فرمان اجرایی شماره 9  مورخ 2019 میلادی ( سیستم بودجه ریزی مبتنی بر نقدینگی)، پیشنهادات باید دوره اجرایی خود را در بازه زمانی ژانویه تا دسامبر 2023 میلادی نشان دهند.
  •     با توجه به بیماری همه گیری Covid19، کلیه پیشنهادات باید رعایت حداقل استانداردهای بهداشت عمومی را در برداشته باشند. هزینه‌های مربوطه ( مانند آزمایش‌های کووید۱۹، خرید محافظ صورت/ماسک/الکل و غیره) نباید از ۱۰٪ مبلغ کمک هزینه درخواستی تجاوز کند.
  •     بر اساس قانون جمهوری شماره 11106 ( قانون زبان اشاره فیلیپینی (FSL -، پیشنهادات مربوط به برگزاری انجمن ها، کنفرانس ها، جلسات، مسابقات، پخش آنلاین، و سایر فعالیت های زنده مشابه، نیاز به شمول مترجم زبان اشاره برای تضمین دسترسی به اطلاعات و امکان درک آن توسط ناشنوایان فیلیپینی دارند.
  •         پیشنهادات می توانند به زبان های فیلیپینی یا انگلیسی ارائه شوند.

ملاحظه:

·       وجود یک صندوق حمایتی در حوزه فرهنگ و هنر موضوعی است که میتواند مورد توجه نهادهای ذیربط کشورمان خاصه از بعد تولید و صادرات محصولات فرهنگی،هنری قرار گیرد.

کد خبر 12820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =